Jdi na obsah Jdi na menu
 


Představení

29. 4. 2013

Představení závodního teamu RACING TEAMS SKODAMOTOR.CZ

Letošní sezónu 2013 pojedeme podniky vypsané zde : http://www.automotosportosek.cz/

Náš první závod : Telnice-Krásný Les

Video SKODA100Special je tady . http://www.youtube.com/watch?v=Nrg0lZK_6GU

Závodní stroje :

                              SKODA100 Speciál - Štěpán BERNÝ

                              SKODA120T Bastart - Václav BOCK

 

SKODA100Speciál

celni-pohled.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kola:
BUTZI ZR01 Sport Racing 190/580-15´´ slick
Brzdy:
Přední brzdy chlazené kotouče a 4pístkové třmeny AUDI
Zadní brzdy kotoučové 6pístkové třmeny AUDI
Instalován regulátor brzdného tlaku
Karosérie:
Původní škoda 100 upavená karoserie na model pouze 2dvéřový.Celá přední část karoserie odnímatelná /laminát/. Zadní blatníky 130RS
Ochraný rám z chrommolibdenové trubky
Chladič náporový pod přední kapotou,náfuky místo zadních oken
Sedačka,volant a pedály umístěny na střed tzv.monopost
Celá přední náprava vyrobena na míru základ GOLF GT celý systém zavešení UNIBAL
Motor a převodovka:
SKODA-SEAT 2000/16vDOHC Kliková hřídela a ojnice leštěny T-písty, upavené vačkové hřídele.Motor umístěn ve středu původní přepážky motorového prostoru.Řidič oddělen bezpečnostní přepážkou.
Odlehčený setrvačník a keramická spojková lamela a samosvorný diferenciál
Upravená stávající řídící jednotka programovatelná

 

 

SKODA120T Bastart

asitakteam.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kola:
MTX dělítka přední 8´´ zadní 10´´  obutí přední 230slick a zadní 240slick
Brzdy:
Přední brzdy chlazené kotouče a destičky DS3000 4pístkové třmeny
Zadní brzdy kotoučové destičky DS2500 4pístkové třmeny
Instalován regulátor brzdného tlaku
Karosérie:
Rozšířena o 400mm (200/200) kompletně vyvařena a vyztužena.
Ochraný rám z chrommolibdenové trubky
Chladič (dvousahara) místo zadních sedaček,náfuky místo zadních oken).
Sedačka,volant a pedály umístěny na střed tzv.monopost
Motor:
základ favorit 135(úpravy)základní vrtání. Kliková hřídela a ojnice leštěny T-písty, ostrá vačková hřídel.
odlehčený setrvačník (3,2kg) hlavní řemenice upravená duralová
Keramická spojková lamela
Turbo KKK-48 a karburátor,řídící jednotka programovatelná IMF

 

Náhledy fotografií ze složky RACING TEAMS SKODAMOTOR.CZ