Popi řídící jednotky :
Zapalování Direct Ignition je zapalování s řízením předstihu zážehu pro spalovací motory sportovních a hobby strojů. Řízení předstihu je možné dle dvou nastavitelných křivek v rozsahu 0 až 90° při otáčkách 180 až 20.500 ot/min. Zapalování umožňuje spínání buzení jedné a nebo zcela nezávislé buzení dvou indukčních cívek.
Veškeré funkce a volitelné pracovní režimy zapalování je možné nastavit pomocí osobního počítače. K tomuto účelu slouží aplikace Ignition Control, která současně umožňuje Online vizualizaci skutečných hodnot otáček, předstihu, analogových a digitálních vstupů. K propojení osobního počítače a zapalování slouží propojovací USB kabel.
Analogové a digitální vstupy a výstupy umožňují realizaci rozšířených funkcí, např.: přepínání křivek předstihu, blokování buzení, výstup otáčkoměru, spínání signalizace řadících otáček, připojení teplotního, podtlakového čidla s možností zadání korekcí předstihu zážehu.
Řízení předstihu zážehu je realizováno přepočtem žádané křivky předstihu zážehu na tabulku časových zpoždění. V závislosti na aktuálních otáčkách motoru jsou jednotlivá časová zpoždění z tabulky vybírána a prostřednictvím mikroprocesoru přesně odměřována, čímž dochází k výslednému efektu řízení předstihu.
Aplikace Ignition Control nově poskytuje funkci pro ladění předstihu pomocí akcelerační brzdy, kde se sleduje zrychlení motoru při překonávání vlastní hmoty. Předpokladem je, že zrychlení otáček motoru úměrně odpovídá kroutícímu momentu motoru.
Detailní parametry použité jednotky : http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-tci.asp
Měřené parametry :
Teplota motoru čidlo typ :
Teplota oleje čidlo typ :
Tlak oleje čidlo typ :
Podtlak sání čidlo typ :
Řídící jednotka bude odzkoušena na motoru SKODA 130 RS nebo SKODA130