Jdi na obsah Jdi na menu
 


18. 11. 2018

Super Flow SF-600E

Chcete-li zvýšit výkon závodního motoru, potřebujete ovlivnit dvě základní veličiny - množství benzínu a množství vzduchu. Úpravci závodních motorů se snaží maximalizovat průtok vzduchu celým sacím potrubím.
Nejpodstatnější část úpravy je potřeba věnovat hlavě kde negativně působí dřík ventilu a jeho vedení. SuperFlow SF-600E je pak základem pro úpravu sání a hlav motoru, protože lze přesně změří všechny provedené změny na jednotlivých kanálech.

Sériová hlava motoru je odlitek, který vyhovuje sériovým řešením. Pokud chceme řešit změnu výkonu je nutné kanály upravit a přizpůsobit aby byl průtok ideální. Pro popisované úpravy je však nutné přesné měření výchozího stavu a upraveného stavu. SF-600 měří průtok vzduchu s maximální přesností - analogově a digitálně se data ukládají do grafů. Grafy pak můžete porovnávat a přehledně upravovat a přizpůsobovat jednotlivé kanály. Přístroj umožňuje testovat, až do výkonu 180 HP (135 kW) na jeden válec v tlacích až 55" (139 cm) sloupce vody. Unikátní škrtící klapka vstupního vzduchu je schopná plnit sání od 38 cfm po 600 cfm (18 - 280l/s), aby pokryla co nejširší spektrum průměru ventilů a zdvihu. 
SF-600E lze také použít na měření výfukových ventilů a výfukového potrubí díky obrácenému chodu vzduchu, kdy se z přetlaku stává podtlak. 
Přístroj umožňuje zkontrolovat ideální výpočty a prakticky je zkontrolovat. Na přístroji je možné měřit i kompletní osazení hlavy to znamená kompletní sací potrubí s karburátorem případně škrtící klapkou. A dosáhnout tím tak maximálního vyladění a nastavení na motoru. Jako další krok je pak nutné celý upravený motor brzdit na vhodném zařízení, které máme k dispozici v našich laboratořích. je to kapalinová brzda SuperFlow SF-901

 

Náhledy fotografií ze složky SF-600E